Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Tuesday, September 14, 2010

SAYA AKAN BERCUTI LAMA.....



Assalamualaikum , kawan-kawan .Saya akan bercuti pada 1/10~4/10/2010 untuk ke luar negara dan pulang bekerja seperti biasa kemudian saya akan menyambung cuti saya bermula dari 9/12~26/12 untuk ke kota suci mekah bagi menunaikan umrah. Masih ada dalam lingkungan dua bulan untuk saya selesaikan semua perkara yang tertunggak. Moga-moga selesai dan dapat berada di kota suci mekah dengan keadaan tenang dan damai. Aminn......... Bukan niat saya mahu berbangga.Tapi kalau ada sekiranya kawan-kawan yang ingin mengirim doa .Saya yang banyak melakukan khilaf ini akan cuba saya sampaikan .Semoga perjalanan saya kali ini , Allah izinkan . Saya sudah bermimpi kaabah sejak umur saya 15 tahun . Bila saya ceritakan pada ibu katanya .Suatu hari nanti diusia yang muda, saya mesti berusaha untuk pergi kesana. Usia saya sekarang tidaklah terlalu muda , tetapi inilah takdirnya.Alhamdulillah.

4 comments:

FaizalSulaiman said...

Alhamdulilah kak!

tahniah..tahniah

faizal pun teringin nak pegi muda2 ni..seronok kan dapat ke sana, tengok sendiri.

hanisah hassan said...

Alhamdulillah , moga Allah mudahkan urusan akak .

Kelly Chantek said...

salam..

tahniah kerana dijemput olehNya utk ke sana. Manfaatkan setiap saat di sana sepenuhnye ok.

first time ke sana?

hanisah hassan said...

YA Alhamdulillah ni kali pertama Kelly.