Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Tuesday, May 4, 2010

Nenda.

Sudah 8 tahun dirimu aku tinggalkan,
sejak dari hari pertama kau dimakamkan,
Sehinggalah ke hari ini,
Pusaramu belum pun aku jejaki.

Kau tinggalkan aku ,
Disaat aku memerlukan pelukanmu,
Kau tinggalkan aku,
Disaat aku memerlukan senyumanmu,
Kau tinggalkan aku,
Disaat aku masih mahu mendengar merdunya suaramu.

Kelmarin aku mimpikan dirimu,
kita duduk di tangga rumah ,
Berbicara tentang cinta,
Berbicara tentang derita,
Berbicara tentang kecewa,
Berbicara tentang jiwa.

Janji aku pada dirimu,
aku akan pulang,
Selesai saat keraian,
hari bahagiaku.

Janji aku pada dirimu
Aku akan pulang,
bawa impianku,

Janji aku pada dirimu
aku akan pulang ,
bawa arjuna yang bertahta dihatiku.

Semoga kau ditempatkan dikalangan orang yang beriman.Nukilan buat nendaku allahyarhamah Minah bt Deris.

No comments: