Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Thursday, August 19, 2010

Budak hilang ....lagi .


Dear Friend,

Please help ~!

NAME : WAN NUR FADHILAH ANUM BT WAN BUDIMAN
AGE : 7 YEARS OLD
LAST SEE AT : SEKOLAH AGAMA BERSEPADU (SRAB), JOHOR TOWN
TIME : 5 PM
MISSING DATE : 13/08/2010
CLOTHES : SCHOOL UNIFORM, BROWN BAG & SMALL PINK BAG
REFER TO SCHOOL GUARD, HE SAW THIS GIRL ENTER A PROTON ISWARA IN WHITE COLOUR
Please email :daniel@lblgh.com.

Aduhhh...sayunya hati bila ada budak hilang lagi . Macam mana kita nak hentikan semua ni. Apa sebab diorang ni nak culik anak-anak kita ya. Apa modus operandi diorang. Kalaulah aku jadi mak budak ni mesti aku dah termenung jer.Mana tak kita susah-payah mengendong perut sembilan bulan lamanya. Penculik senang-senang jer nak ambik.Kadang kala aku terbayang-bayang keadaan budak yang kena culik ni .Mungkin diaorang menangis , meraung .Rindukan mak dia , ayah dia. Aduh...menitis air mata ni. Pulangkanlah anak ni. Aku merayu bagi pihak keluarganya. Kalau ada sesiapa yang jumpa .Tolong pulangkan ya.Aku jumpa ni kat facebook .Aku tak kenal pun siapa budak ni. Tapi rasa nak tolong sangat.Kesian kat mak dan bapak dia.

Info terbaru :- Budak ini telah dijumpai dan bersekolah seperti biasa. Alhamdulillah.

1 comment:

FaizalSulaiman said...

itulah kak..faizal pun baru dapat dr FB.kesian kat mak ayah budak2 ni.samada kena disendiketkan atau nak minta tebusan.

kaya dengan cepat la petualang2 ni