Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Thursday, April 9, 2009

Adakah perjuangan ku luntur............tapi sepatutnya tidak...bukankah sudah aku lihat bukti kewujudannya

Assw ..........lukanya hati ini bila ada yang mengkhianati diri dan cinta .......mungkin maksud yang ingin disampaikan kepada seseorang untuk membetulkan apa yang tak betul , tidak sampai kepadanya..........semua salah diri sendiri , kerana mempercayai orang lain ............kerana berasa diri terlalu bagus..........atau apa saja.....tapi alhamdulillah.......merawat luka sendiri lebih baik dari merawat luka org lain . Tak mengapalah terluka tapi jangan sampai orang lain terluka......sememangnya kita memang org lemah dan selalu merasa lemah atas perjuangan .Ya allah.....mungkin ini masanya untuk aku memikirkan perihal diri ku dan perihal mencari cinta rasul ku..........sesungguhnya membina mahligai di tempat orang tu memang tak mudah ........dari tempat sendiri , walaupun ia indah........ya allah bantu lah aku . Adakah apa yang aku rasakan ini benar......mereka kata mereka redha dan memaafkan tetapi mereka keluarkan kata-kata yang menyakitkan ........ya allah .....kenapa.....kenapa....kenapa......bagaimana lagi kah aku nak membetulkan mereka .......aku tahu aku belum cukup betul ..........tapi kalau org menjauh bagaimana........bantu ya allah........aku tahu pandangan mereka......aku kenal pandangan mereka.........tu....ya allah ini hanya luahan kerana aku tahu dengan luahan ini aku tak perlu ckpkan dengan orang lain dan dapat mengelak persengketaan ......ini lebih mudah .............terima kasih allah kerana memberikan ilham...............terima kasih rasul.....

No comments: