Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Tuesday, March 24, 2009

YA ALLAH.......

Ya Allah Sering aku mengaduh penat ,
Sering aku lupa untuk bertaubat ,
Sedangkan ampunanMu,
kasihMu tagihan diri ,
Ya Rabbi,

RahmatMu ku junjung ,
KasihMu ku ratapi ,
Tuhan Pemilik hatiku ,
Lemah aku merayu ,
Hadirkanlah rasa cintaku pada kekasihMu,
Tuhan Betapa diri kerdil,

Cinta yang terpaut mungkinkah berbalas?
Ya Tuhan Kasihku tak sehebat para Sahabat,
Pengorbananku untuk kekasihMu sedikit ,
cuma Sayang dan rinduku tak seteguh mereka ,
Ya Allah ,

Ingin aku jadi sesetia Abu Bakar ,
Ingin aku disayangi seperti Fatimah,
Ingin aku berkorban demi kekasihMu seperti Nusaibah ,
Ya Tuhan ,

Betapa aku rindu untuk bertemu kekasihMu ,
Menatap wajah yang mulia itu ,
Ya Rabbi,

Temukan aku dengan kekasihMu,
Leraikanlah rindu ini ,
Hadirkan rasa cinta dalam diri ,
Yang sentiasa mekar ,
Tak pernah pudar ,
Tuhan ....,

Hanya padaMu aku merayu ,
Kerana Kau pemilik hatiku.

No comments: