Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Friday, March 6, 2009

KERANA MU YA ALLAH...............

Dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha pengasih ,

Ya allah ,

Aku mohon ampun kepadamu ,
Atas kesilapan dan dosa-dosa yang pernah aku lakukan disepanjang hidup ,
Kau beri aku kesengsaraan ,
Tapi dihujungnya ,
Aku lihat kebahagiaan ,
Kau beri aku air mata,
Tapi akhirnya ,
Aku ketawa ,
Terima Kasih Ya allah ,
Terima kasih tuhan yang menciptakan langit dan bumi,
Yang menciptakan darah yang mengalir dalam tubuh ku ,
Yang mencipta jantung yang berdetak di dadaku ,
Yang menciptakan perasaan cinta dijiwaku,
Terima kasih Ya allah ,
Terima kasih atas pinjaman yang kau berikan kepada ku,
Ianya sangat sempurna,
Terlalu sempurna Ya allah ,
Terima kasih Ya allah ,
Kau berikan aku seorang lelaki ,
Yg hatinya senantiasa dekat dengan hatiku ,
Yg senantiasa membimbing aku supaya lebih dekat dgnmu ,
Terima kasih Ya allah ,
Ya allah ,
Aku mohon,
Agar perasaan cinta ini terus kekal di hatiku ,
Perasaan cinta terhadap diri mu ,
Rasul mu ,
Ibu-bapaku,
Adik dan kakakku,
Anak-anakku,
Seorang lelaki yang selalu ada bersama hati ku ,
Dan sahabat-sahabat ku ,
Terutama sahabat-sahabat esq yang aku cintai,
Kerana mu Ya allah ,
Semuanya kerana mu ,
Tidak kerana yg lain ,
Semuanya hanya keranamu ,
Berkati perjuangan kami ,
Tiada apa yang kami harapkan ,
Melainkan ,
Ilmu yang indah ini terus....tersebar luas-seluas-luasnya...
Bantu kami Ya allah ,
Bantu kami Ya allah ,
Menepis setiap dugaan perjuangan ,
Dengan cara yang paling baik dan paling halus ,
Subhanaallah............2x
Allahuakbar..................5x

Cinta ku yang pertama adalah untuk mu allah,
Cinta ku yang kedua adalah untuk rasulmu allah,

No comments: