Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Monday, March 2, 2009

BUAT KUIH.....N KETUPAT SOTONG...N PERSONA....

Assw..............erm....nampak nya minggu lepas minggu yang sederhana jer....minggu yang best ialah bila ada esq ..........ada sikit aktiviti......minggu ni adik saya kat kl tu balik , nak tengok kereta persona dia , saya suruh dia pilih nombor 165 , walaupun dia belum alumni harap-harap dengan nombor tu dia akan jadi alumni.........wife dia buat ketupat sotong .....kata abah sedap ...tapi saya tak pandai makan sotong n pulut.....jadi tak makanlah....asal abah ok ....dah kira pandai masak lah tu ...pastu saya buat kuih popia susu......saya belajar masa pi penang tu hari......komen org rumah ....sedap....insyaallah kalau ada training esq nanti saya buat .........rindunya kawan-kawan.....

No comments: