Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Thursday, December 9, 2010

Lara Jiwaku.............(REBAH DIPINTU SYURGA)



As salam ,

Lama tak updated blog.....hari ini aku sangat kecewa .Apabila mendapat berita yang salah seorang adikku akan melangsungkan hari bahagia. Bahagia kerana kalau itu jodohnya aku sangat bahagia. Tetapi sedih bila aku orang yang terakhir tahu .Walaupun duduk satu rumah.Dan aku tahu dari orang lain bukan mulutnya. Kekecewaan yang dirasa umpama cairnya ais digurun sahara. Tapi tak per.....Allah menduga kerana dia sayang dan aku mampu untuk menanggung. Kalau dia tidak memerlukan aku lagi dalam hidupnya .Maka aku redha ianya berlaku.Dan selama aku hidup , aku akan terus membantu. Kerana itu janji yang aku lafaz di depan kubur abah. Biarlah aku sakit . Jangan orang lain sakit. Ya Allah , aku maafkan sesiapa saja yang merobek hatiku saat ini atau dikemudian hari nanti. Hanya engkaulah Ya Allah yang mampu mengubat lara dihati ini.Amin.........

Insyaallah karya " Rebah dipintu Syurga " akan muncul tak lama nanti.

3 comments:

Faizal Sulaiman said...

sbr bebanyak ye kak hanisah:)

menanti karya itu!

hanisah hassan said...

sesuatu yang terbaik sedang difikirkan...tq Faizal...

hanisah hassan said...

Ramai yang salah faham dengan kenyataan diatas...sangka mereka ini pendedahan hidupku. Sehingga ada yang memberi komen renungkanlah kenapa anda jadi orang terakhir tahu...hahahahaha....Slot ayat ini akan dimasukkan didalam " Rebah dipintu syurga ". Terima Kasih atas komen...tapi baca dulu ayatnya sehingga habis........baru komen...