Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Thursday, September 2, 2010

Saya sedang panas hati...........

Assalamualaikum ,

Hari ini Khamis 2/9/2010 . Dari pagi lagi aku dah panas hati dengan budak-budak production kilang aku yang entah apa-apa tah. MySpaceJenuh aku memujuk hati supaya jangan marah . Tapi kerana diorang dah melampau tu yang aku geram sangat tu. Selama ni aku pejam mata jer dengan apa yang diorang buat . MySpacePunch masuk tapi tak kerja . Diaorang fikir admin tak tahu ker, kalau diorang buat macam tu , gaji yang diorang dapat tu sama dengan duit haram. Diaorang ada fikir ker tak.Korang dapat duit haram tu lepas tu korang sumbat kat mulut anak-anak korang .Lepas itu anak-anak korang degil , korang salahkan orang lain. Patut ker tu. Alhamdulillah , lega juga hati ini sebab dah luahkan semuanya tadi . Sedikit pun aku tak selindung . Semua aku cakap .MySpaceLantak koranglah korang nak cakap pasal aku apa-apa pun kat belakang aku. Tu korang punya pasal.Ada aku kisah . Yang penting yang salah dan yang menyebabkan aku sama-sama memikul dosa korang aku akan suarakan.Al-fatihahlah buat korang supaya korang bertaubat dan ingat Allah banyak-banyak. Tanggungjawab aku dah selesai .Alhamdulillah.......MySpace ingat ni .Lepas ini antara korang dengan Allah lah.MySpacerasa nak tumbuk sorang-sorang pun ada jugak.....tapi tak per sabar. Istigfar....Astagfirullahalazim.....MySpace

7 comments:

FaizalSulaiman said...

gila apa lepas punch tak masuk keje.mengulat ye kejenye dorang2 neh

shahirahkhairudin said...

sabo nisah...bulan-bulan pose nih.. ekeke..

hanisah hassan said...

Fs- tulah geram sangat-sangat .Lepas tu diorang duduk menuduh budak-budak cina buat tulah buat nilah. Diorang dah tentu bukan islam .Dah tentu tak ada halal dan haram .Mana boleh kita samakan diorang dengan kita.
Shahira - nisa dah tahan lama sangat. Naik menyampah tengok budak-budak ini yang memburuk nama orang melayu .Kerana orang-orang macam dioranglah kita dapat title malas tau.

ila haron said...

gerammm jer bila dengooorr....rasa nak tumbuk jugakk..hahahha..puasa2 ni mmg macam2 dugaan kan????

Faz Nandra said...

salam kak nisa sayang=) hohoho.. rasa kelakar tengok watak kartun2 dalam ni... errkk.. maaf ^-^

jangan marah2 sayang.. marah sekejap boleh,tapi jangan berlama2 ye?? faz ada disini sudi meminjam telinga kalau akak nak kongsi.. ngehehe..

NY said...

uish...bawak2 bersabar ye kak...:)

hanisah hassan said...

hahahaha....akhirnya ketawa sendiri.Tak per alhamdulillah tanggungjawab dah selesai....