Cinta yang hilang

SELAMAT DATANG KEBLOG SAYA, BERPAKSILAH PADA KEHIDUPAN 1 IHSAN , 6 RUKUN IMAN DAN 5 RUKUN ISLAM...INSYAALLAH KETENANGAN HIDUP AKAN BERPIHAK KEPADAMU.

Tuesday, July 20, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang.....Selamat ulang tahun En .Z.....


Inilah impian kami ... menuju mahligia bahagia.Kenapa pilih gambar Sarena Redzuan dan suaminya .Mungkin sebab En Z macam rupa Salahudin Ghaffar (Gavin Edward O’luanaigh).Ya ke...takdelah jauh benor rupanya sikit adalah.

Selamat ulang tahun sayang...moga dirimu sentiasa dilindungi Allah dan kasih sayang antara kita diberkati Allah selamanya.


Hari ni ulang tahun cik Z yang ke....rahsia.Tapi mungkin seseorang disini tahu usianya berapa kerana secara tak sengaja ada aku berikan tarikh itu untuk membetulkan sesuatu dalam blogku.Harap-harap dia diam-diam saja.Semoga Allah izin dan mudahkan jalan kita untuk menuju kearah mahligai bahagia didunia dan diakhirat....insyaallah amin.Semoga dengan bertambahnya usiamu , maka bertambah dewasa pemikiranmu.Walaupun pemikiranmu sudah dewasa.Hahaha....apa aku cakap ni.Hati ini masih setia padamu dan yakin , hanya masa yang akan menentukan penyatuan kita.Jangan bimbang kalau memang jodoh tak akan kemana-mana.Rahsia yang Allah simpan buat kita Kematian , Jodoh dan perpisahan.


N/K : Abaikan ya nota cinta diatas.Ia buat diriku dan sidia.Yang terbaik adalah mengirimkan doa buat kami , semoga kekal hingga ke hembusan nafas terakhir. ( Ms H and Mr Z)

5 comments:

NuRul said...

amin~shhhhh

Faz Nandra said...

amin insyaAllah kak nisa sayang!!! hahahah... best3.. mudah-mudahan dipercepatkanlah majlis kalian ye... ngehehe~ teringin nak makan nasi minyak majlis akak dan Mr Z tu.. aminn

hanisah hassan said...

amin..terima kasih doanya faz dan nurul... :P

Atia Adina said...

atia pun doakan semuga Akak dipermudahkan urusan dan cepat kawen..amin....

hanisah hassan said...

Terima kasih atia...semoga kamu dalam rahmat allah juga ya...